hobbyenvrijetijd
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DAGBOEK VAN TWEE ORGELLIEFHEBBERS # F E B R U A R I 2013.

Ga naar beneden

DAGBOEK VAN TWEE ORGELLIEFHEBBERS  #  F E B R U A R I   2013. Empty DAGBOEK VAN TWEE ORGELLIEFHEBBERS # F E B R U A R I 2013.

Bericht  theovermaas 2013-02-24, 08:58

-

theovermaas op zo 24 feb 2013 - 20:34
23 februari 2013 - zaterdag
--------------------------
Anneke had dit weekeinde niet veel zin om mee te gaan vanwege de verwachting sneeuw. Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Ik ben zaterdag met de bus gegaan : lijn 152 Eindhoven-Veghel-Uden-Oss v.v.
Wandeling naar het centrum ... daar rondgekeken ... helaas geen draaiorgel te vinden van dhr. Swinkels
uit Alphen aan de Maas # de sneeuw vlokte lichtjes en het was koud.


=======================================================================

Reactie: Admin op zo 24 feb 2013 - 20:46
Ik denk dat er dit weekend veel orgels thuis zijn gebleven i.v.m. de snijdende koude wind en sneeuwval.

=======================================================================


theovermaas op zo 24 feb 2013 - 20:28
--------------------------------------
GAVIOLIZAAL # TORENSTRAAT 36A # HELMOND
Geopend tot Pasen : zondagmiddagen van 13.00 - 16.00 uur.
Geopend na Pasen : zondagmiddagen van 13.00 - 17.00 uur.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zondagmiddag 17 februari 2013 : Eugene van Sas + Martien van de Werff # horeca : Roel van Lieshout
Zondagmiddag 24 februari 2013 : Martien van de Werff .......................... # horeca : Roel van Lieshout
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zondagmiddag 03 maart 2013 : Theo Vermaas + Jan Dekkers .............. # horeca : Roel van Lieshout

Zondagmiddag 10 maart 2013 : Eugene van Sas + Martien van de Werff # horeca: Roel van Lieshout

Zaterdagmiddag 16 maart 2013 : Theo Vermaas voor een groepje KBO-Deurne
Zondagmiddag 17 maart 2013 : Theo Vermaas + Jan Dekkers ............... # horeca : Roel van Lieshout

Donderdagmiddag 21 maart 2013: Theo Vermaas voor een groep.

Zondagmiddag 24 maart 2013 : Eugene van Sas + Martien van de Werff # horeca : Roel van Lieshout

==================================================================================


24 februari 2013 - zondag
-------------------------
Het weer : Zaterdagnacht was het begonnen met sneeuwen - zondagmorgen sneeuwde het licht - was niet zo koud.
Ondanks het weer toch besloten op pad te gaan.

Veldhoven (15) - Eindhoven (NS) - Tilburg (6) - Tilburg Ringbaan Oost - wandeling naar Kapitein Rondairestraat 1B.
Orgelbedrijf N.B.C. van Toon Heesbeen.
Speciaal voor zijn klanten en overige kennissen heeft hij zijn Showroom/café geopend op de 4e zondag van de maand
van 13.00 - 18.00 uur.
Het was niet druk - vanwege de sneeuw zal dat verschillende klanten en kennissen hebben weerhouden om naar Tilburg
te gaan - Ik kon in ieder geval in alle rust genieten van beide orgels :

66 TOETS DANSORGEL ( PIJPORGEL ) - GEBOUWD DOOR THEO HEESBEEN - SPEELT OP MIDI-SYSTEEM

Gaat naar een klant in België - we hopen dat hij zich zal laten zien op manifestaties van MechaMusica.

105 TOETS DANSORGEL - GEBOUWD ROND 1982 DOOR ALBERT DECAP.[b]
Heeft gestaan in Dancing-zaal " PARKZICHT " in Nieuwvliet / Zeeuws-Vlaanderen.
Gaat naar een klant in West-Brabant ?
Ik heb van dit orgel kunnen genieten alhoewel het elektronisch is - ouderwets - Thijssie liet op het orgel alle " losse "
orgelboeken horen.

Ik kon om 15.40 uur meerijden met Theo Heesbeen naar de bushalte.
Tilburg (140) - Tilburg station (141) - Moergestel - Oirschot - Best (145) - Eindhoven (402) - Veldhoven.
Ik heb in ieder geval weer een plezierige dag gehad.

-

theovermaas

Aantal berichten : 672
Registratiedatum : 23-02-13
Leeftijd : 79
Woonplaats : Veldhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum